Starostlivosť o záhradu
Pracujeme na novom eshope. Prosím, v prípade zníženej dostupnosti aktuálneho e-shopu, posielajte svoje objednávky na aluzplusobjednavky@gmail.com Pri nákupe nad 100€ doprava zdarma!
V dôsledku opatrení týkajúcich sa vírusu Covid-19 je možné využiť len spôsob doručenia kurierskou spoločnosťou

HECHT 54801 - akumulátorová štvorkolka

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, indikátor stavu batérií, detská poistka nohou</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 54801</strong> je malá<strong> akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Hoci je poháňaná elektromotorom napájaným z akumulátora, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý <strong>ľahko vyvinie rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné <strong>nastaviť obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynovým" madlom na pravom riadítku. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo ísť. Pokiaľ sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní a pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je vybavená zámkom, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.<br /> Štvorkolka je vybavená zadným odrazovým svetlom, <strong>nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách</strong>. Kolesá s hrubým dezénom zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. <strong>Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách</strong>. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná elektromotorom <strong>s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid <strong>36 V, 12 Ah akumulátora</strong>. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km</strong>, záleží aj na štýle jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka nie je dopravný prostriedok, nesmie byť prevádzkovaná na verejných pozemných komunikáciách.</p>


439.90€
366.58€
nie je dostupné
HECHT 56800 - akumulátorová štvorkolka

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, moderný LED indikátor stavu batérií, detská poistka nohou</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 56800</strong> je malá <strong>akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Matný lak "kamufláž" s robustným čelným rámom dáva štvorkolke agresívny vzhľad. Pri výletoch iste oceníte aj <strong>predný a zadný nosič</strong> nákladov.</p> <p style="text-align: justify;">Hoci je poháňaná <strong>elektromotorom napájaným z akumulátora</strong>, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý ľahko vyvinie <strong>rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné nastaviť <strong>obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynového" madla na pravom riadidle. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Na ľavom madle potom nájdete spínač predných svetiel. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo posúvať. Ak sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je <strong>vybavená zámkom</strong>, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je vybavená <strong>prednými svetlometmi</strong>, zadným odrazovým svetlom, nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách. <strong>Kolesá s hrubým dezénom</strong> zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná <strong>elektromotorom s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid 36 V, 12 Ah akumulátora. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km.</strong> Dojazd je samozrejme ovplyvnený aj použitím svetiel, alebo štýlom jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka <strong>nie je dopravný prostriedok</strong>, nesmú jazdiť na verejných pozemných komunikáciách.</p>


459.90€
383.25€
nie je dostupné
HECHT 56801 - akumulátorová štvorkolka

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, moderný LED indikátor stavu batérií, detská poistka nohou</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 56801</strong> je malá <strong>akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Matný lak "kamufláž" s robustným čelným rámom dáva štvorkolke agresívny vzhľad. Pri výletoch iste oceníte aj <strong>predný a zadný nosič</strong> nákladov.</p> <p style="text-align: justify;">Hoci je poháňaná <strong>elektromotorom napájaným z akumulátora</strong>, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý ľahko vyvinie <strong>rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné nastaviť <strong>obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynového" madla na pravom riadidle. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Na ľavom madle potom nájdete spínač predných svetiel. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo posúvať. Ak sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je <strong>vybavená zámkom</strong>, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je vybavená <strong>prednými svetlometmi</strong>, zadným odrazovým svetlom, nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách. <strong>Kolesá s hrubým dezénom</strong> zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná <strong>elektromotorom s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid 36 V, 12 Ah akumulátora. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km.</strong> Dojazd je samozrejme ovplyvnený aj použitím svetiel, alebo štýlom jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka <strong>nie je dopravný prostriedok</strong>, nesmú jazdiť na verejných pozemných komunikáciách.</p>


459.90€
383.25€
nie je dostupné
HECHT 54800 - akumulátorová štvorkolka

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, moderný LED indikátor stavu batérií, detská nožná poistka</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 54800</strong> je malá<strong> akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Hoci je poháňaná elektromotorom napájaným z akumulátora, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý <strong>ľahko vyvinie rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné <strong>nastaviť obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynovým" madlom na pravom riadítku. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo ísť. Pokiaľ sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní a pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je vybavená zámkom, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.<br /> Štvorkolka je vybavená zadným odrazovým svetlom, <strong>nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách</strong>. Kolesá s hrubým dezénom zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. <strong>Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách</strong>. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná elektromotorom <strong>s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid <strong>36 V, 12 Ah akumulátora</strong>. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km</strong>, záleží aj na štýle jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka nie je dopravný prostriedok, nesmie byť prevádzkovaná na verejných pozemných komunikáciách.</p>


439.90€
366.58€
nie je dostupné
HECHT 54803 - akumulátorová štvorkolka

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, indikátor stavu batérií, detská poistka nohou</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 54803</strong> je malá <strong>akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Hoci je poháňaná elektromotorom napájaným z akumulátora, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý ľahko vyvinie <strong>rýchlosť okolo 25 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je používanie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné nastaviť <strong>obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom prepínač, ktorým sa volí pojazd <strong>vpred, vzad a vypnuté.</strong> Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynovým" madlom na pravom riadidle. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Pri ľavom madle potom nájdete spínač predných svetiel a<strong> tlačidlo klaksóna</strong>. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo pohybovať. Ak sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná aj zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je vybavená zámkom, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.<br />Štvorkolka je vybavená <strong>prednými svetlometmi</strong>, zadným odrazovým svetlom, klaksónom, <strong>nie je však určená pre jazdu po verejných komunikáciách</strong>.</p> <p style="text-align: justify;">Kolesá s hrubým dezénom zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe poháňané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým na nespevnenom teréne. <strong>Zadná náprava je odpružená</strong> ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách. Štvorkolka je poháňaná elektromotorom s <strong>príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid 36 V, 12 Ah akumulátora. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu až 18 km. Dojazd je samozrejme ovplyvnený aj použitím svetiel, alebo štýlom jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 20 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možno znížiť na cca 8 km / h.</p> <p style="text-align: justify;"><strong>Táto štvorkolka nie je dopravný prostriedok, nesmie sa s ňou jazdiť na verejných pozemných komunikáciách.</strong></p>


429.90€
358.25€
nie je dostupné
HECHT 56801 - akumulátorová štvorkolka

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, moderný LED indikátor stavu batérií, detská poistka</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 56801</strong> je malá <strong>akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Matný lak "kamufláž" s robustným čelným rámom dáva štvorkolke agresívny vzhľad. Pri výletoch iste oceníte aj <strong>predný a zadný nosič</strong> nákladov.</p> <p style="text-align: justify;">Hoci je poháňaná <strong>elektromotorom napájaným z akumulátora</strong>, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý ľahko vyvinie <strong>rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné nastaviť <strong>obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynového" madla na pravom riadidle. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Na ľavom madle potom nájdete spínač predných svetiel. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo posúvať. Ak sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je <strong>vybavená zámkom</strong>, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je vybavená <strong>prednými svetlometmi</strong>, zadným odrazovým svetlom, nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách. <strong>Kolesá s hrubým dezénom</strong> zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná <strong>elektromotorom s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid 36 V, 12 Ah akumulátora. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km.</strong> Dojazd je samozrejme ovplyvnený aj použitím svetiel, alebo štýlom jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka <strong>nie je dopravný prostriedok</strong>, nesmú jazdiť na verejných pozemných komunikáciách.</p>


459.90€
383.25€
nie je dostupné
HECHT 54803 - akumulátorová štvorkolka

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, indikátor stavu batérií, detská poistka nohou</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 54803</strong> je malá <strong>akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Hoci je poháňaná elektromotorom napájaným z akumulátora, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý ľahko vyvinie <strong>rýchlosť okolo 25 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je používanie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné nastaviť <strong>obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom prepínač, ktorým sa volí pojazd <strong>vpred, vzad a vypnuté.</strong> Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynovým" madlom na pravom riadidle. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Pri ľavom madle potom nájdete spínač predných svetiel. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo pohybovať. Ak sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná aj zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je vybavená zámkom, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.<br /> Štvorkolka je vybavená <strong>prednými svetlometmi</strong>, zadným odrazovým svetlom, <strong>nie je však určená pre jazdu po verejných komunikáciách</strong>.</p> <p style="text-align: justify;">Kolesá s hrubým dezénom zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe poháňané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým na nespevnenom teréne. <strong>Zadná náprava je odpružená</strong> ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách. Štvorkolka je poháňaná elektromotorom s <strong>príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid 36 V, 12 Ah akumulátora. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu až 18 km. Dojazd je samozrejme ovplyvnený aj použitím svetiel, alebo štýlom jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 20 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možno znížiť na cca 8 km / h.</p> <p style="text-align: justify;"><strong>Táto štvorkolka nie je dopravný prostriedok, nesmie sa s ňou jazdiť na verejných pozemných komunikáciách.</strong></p>


429.90€
358.25€
skladom
Akumulátorová štvorkolka - HECHT 54800

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, moderný LED indikátor stavu batérií, detská nožná poistka</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 54800</strong> je malá<strong> akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Hoci je poháňaná elektromotorom napájaným z akumulátora, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý <strong>ľahko vyvinie rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné <strong>nastaviť obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynovým" madlom na pravom riadítku. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo ísť. Pokiaľ sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní a pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je vybavená zámkom, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.<br /> Štvorkolka je vybavená zadným odrazovým svetlom, <strong>nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách</strong>. Kolesá s hrubým dezénom zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. <strong>Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách</strong>. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná elektromotorom <strong>s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid <strong>36 V, 12 Ah akumulátora</strong>. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km</strong>, záleží aj na štýle jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka nie je dopravný prostriedok, nesmie byť prevádzkovaná na verejných pozemných komunikáciách.</p>


439.90€
366.58€
nie je dostupné
Akumulátorová štvorkolka - HECHT 54801

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, indikátor stavu batérií, detská poistka nohou</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 54801</strong> je malá<strong> akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Hoci je poháňaná elektromotorom napájaným z akumulátora, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý <strong>ľahko vyvinie rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné <strong>nastaviť obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynovým" madlom na pravom riadítku. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo ísť. Pokiaľ sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní a pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je vybavená zámkom, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.<br /> Štvorkolka je vybavená zadným odrazovým svetlom, <strong>nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách</strong>. Kolesá s hrubým dezénom zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. <strong>Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách</strong>. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná elektromotorom <strong>s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid <strong>36 V, 12 Ah akumulátora</strong>. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km</strong>, záleží aj na štýle jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka nie je dopravný prostriedok, nesmie byť prevádzkovaná na verejných pozemných komunikáciách.</p>


439.90€
366.58€
nie je dostupné
Akumulátorová štvorkolka - HECHT 56800

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, moderný LED indikátor stavu batérií, detská poistka nohou</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 56800</strong> je malá <strong>akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Matný lak "kamufláž" s robustným čelným rámom dáva štvorkolke agresívny vzhľad. Pri výletoch iste oceníte aj <strong>predný a zadný nosič</strong> nákladov.</p> <p style="text-align: justify;">Hoci je poháňaná <strong>elektromotorom napájaným z akumulátora</strong>, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý ľahko vyvinie <strong>rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné nastaviť <strong>obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynového" madla na pravom riadidle. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Na ľavom madle potom nájdete spínač predných svetiel. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo posúvať. Ak sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je <strong>vybavená zámkom</strong>, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je vybavená <strong>prednými svetlometmi</strong>, zadným odrazovým svetlom, nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách. <strong>Kolesá s hrubým dezénom</strong> zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná <strong>elektromotorom s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid 36 V, 12 Ah akumulátora. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km.</strong> Dojazd je samozrejme ovplyvnený aj použitím svetiel, alebo štýlom jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka <strong>nie je dopravný prostriedok</strong>, nesmú jazdiť na verejných pozemných komunikáciách.</p>


499.90€
416.58€
nie je dostupné
Akumulátorová štvorkolka - HECHT 56801

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, moderný LED indikátor stavu batérií, detská poistka</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 56801</strong> je malá <strong>akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Matný lak "kamufláž" s robustným čelným rámom dáva štvorkolke agresívny vzhľad. Pri výletoch iste oceníte aj <strong>predný a zadný nosič</strong> nákladov.</p> <p style="text-align: justify;">Hoci je poháňaná <strong>elektromotorom napájaným z akumulátora</strong>, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý ľahko vyvinie <strong>rýchlosť okolo 20 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je použitie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné nastaviť <strong>obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom <strong>prepínač, ktorým sa volí pojazd vpred, vzad a vypnuté</strong>. Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynového" madla na pravom riadidle. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Na ľavom madle potom nájdete spínač predných svetiel. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo posúvať. Ak sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná a zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je <strong>vybavená zámkom</strong>, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je vybavená <strong>prednými svetlometmi</strong>, zadným odrazovým svetlom, nie je však určená na jazdu na verejných komunikáciách. <strong>Kolesá s hrubým dezénom</strong> zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe hnané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým v nespevnenom teréne. Zadná náprava je odpružená ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách. Tuhosť tlmičov je nastaviteľná.</p> <p style="text-align: justify;">Štvorkolka je poháňaná <strong>elektromotorom s príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid 36 V, 12 Ah akumulátora. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu <strong>až 18 km.</strong> Dojazd je samozrejme ovplyvnený aj použitím svetiel, alebo štýlom jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 25 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možné znížiť na cca 8 km/h.</p> <p style="text-align: justify;">Táto štvorkolka <strong>nie je dopravný prostriedok</strong>, nesmú jazdiť na verejných pozemných komunikáciách.</p>


499.90€
416.58€
nie je dostupné
Akumulátorová štvorkolka - HECHT 54803

<p><strong>Výhody</strong></p> <ul> <li>kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná</li> <li>silný a výkonný elektromotor</li> <li>3 batérie 12 V sú zárukou dlhého dojazdu cca 13 až 18 km (podľa zaťaženia a terénu)</li> <li>štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad</li> <li>veľké kolesá 6 palcov, indikátor stavu batérií, detská poistka nohou</li> <li>štvorkolka je opatrená zamykateľným obmedzovačom rýchlosti, len prepnutím znížte max. rýchlosť až na cca 8 km/h, čo je výhoda predovšetkým pri menších závodníkoch</li> <li>vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete</li> </ul> <p style="text-align: justify;"><strong>HECHT 54803</strong> je malá <strong>akumulátorová štvorkolka</strong> určená pre voľnočasové aktivity. Hoci je poháňaná elektromotorom napájaným z akumulátora, jedná sa o relatívne svižný stroj, ktorý ľahko vyvinie <strong>rýchlosť okolo 25 km/h</strong>. Elektrický pohon je úplne tichý, bez emisií, preto nebude problém, prevádzkovať ju aj na mnohých miestach, kde je používanie strojov so spaľovacím motorom zakázané. Na lesných chodníkoch neplaší zver, neznečisťuje. Vyhnete sa sťažnostiam susedov na hluk a zápach spalín z benzínového motora.</p> <p style="text-align: justify;">Ako hlavný spínač je použitá <strong>skrinka s kľúčikom</strong>. Tým je zaistené, že štvorkolka napríklad nebude používaná deťmi bez vedomia rodičov. Aby bolo použitie ešte bezpečnejšie, druhým kľúčikom je možné nastaviť <strong>obmedzovač rýchlosti</strong> až na min. rýchlosť 8 km/h. Bez tohto druhého kľúča nie je možné obmedzovač vypnúť, čím je zaistené, že si neskúsený vodič bude môcť svojvoľne rýchlosť zvýšiť. V miestach, kde u bežných štvorkoliek býva viečko palivovej nádrže je potom prepínač, ktorým sa volí pojazd <strong>vpred, vzad a vypnuté.</strong> Ovládanie jazdy pojazdu a rýchlosti je vykonávané klasicky otáčaním "plynovým" madlom na pravom riadidle. Vedľa madla je potom aj <strong>indikátor stavu nabitia akumulátora</strong>. Pri ľavom madle potom nájdete spínač predných svetiel. Ďalším z bezpečnostných prvkov je nožný pedál, ktorý je nutné držať nohou stlačený, aby sa s ňou dalo pohybovať. Ak sa na stroji neopatrný vodič počas jazdy napríklad prevráti, akonáhle uvoľní nožný pedál, motor zastaví, aj keby neustále držal madlo plynu. Rovnako tak je týmto zaistené, že sa stroj nepohne, ak by sa plynom otočilo náhodne pri nasadaní pod.</p> <p style="text-align: justify;">Stroj je vybavený <strong>kotúčovými brzdami</strong>, predná aj zadná brzda sa ovládajú samostatne páčkami na riadidlách. Páčka prednej brzdy je vybavená zámkom, štvorkolku preto môžete pevne zabrzdiť pri parkovaní.<br /> Štvorkolka je vybavená <strong>prednými svetlometmi</strong>, zadným odrazovým svetlom, <strong>nie je však určená pre jazdu po verejných komunikáciách</strong>.</p> <p style="text-align: justify;">Kolesá s hrubým dezénom zaistia dobrú priestupnosť terénom. Hnané sú obe zadné kolesá, nie sú však opatrené diferenciálom. Pri jazde po hrubom a pevnom povrchu, ako je napríklad betón a asfalt, je preto nutné počítať s tým, že zatáčanie nemusí reagovať presne. Vplyv na zatáčanie je však minimálny. Obe poháňané zadné kolesá naopak oceníte predovšetkým na nespevnenom teréne. <strong>Zadná náprava je odpružená</strong> ako celok, predné kolesá sú odpružené na samostatných ramenách. Štvorkolka je poháňaná elektromotorom s <strong>príkonom 800 W</strong>, ktorý je napájaný Lead-acid 36 V, 12 Ah akumulátora. Doba nabíjania s nabíjačkou, ktorá je súčasťou balenia, je 6 - 8 hodín. Dojazd na jedno nabitie je podľa zaťaženia a terénu až 18 km. Dojazd je samozrejme ovplyvnený aj použitím svetiel, alebo štýlom jazdy. <strong>Maximálna rýchlosť je až 20 km/h</strong>, pomocou obmedzovača možno znížiť na cca 8 km / h.</p> <p style="text-align: justify;"><strong>Táto štvorkolka nie je dopravný prostriedok, nesmie sa s ňou jazdiť na verejných pozemných komunikáciách.</strong></p>


439.90€
366.58€
nie je dostupné